На початку уроку необхідно нагадати дітям правила поведінки в комп'ютерному
класі та правильної роботи за комп'ютером. У вільному режимі можна перевірити
якість засвоєних знань за попередніх тем. Опитування можна проводити усно, а
можна у вигляді інформатичного диктанту. Приблизний перелік питань на
опитування:
- Яку структуру повинна мати правильно написана програма мовою програмування
Паскаль;
- Які блоки в програмі обов'язкові, а які ні?
- Що таке лінійна програма?
- В яких режимах може працювати відеосистема комп'ютера?
- Охарактеризувати текстовий режим роботи монітору.
- Який бібліотечний модуль допомагає керувати виведенням зображення на екран
в текстовому режимі?
- Які процедури керують кольором зображення та тла?
- Як можна керувати яскравістю зображення та мерехтінням символів?
- Скільки кольорів можна вивести на екран монітора в стандартному текстовому
режимі?
- Як на екрані створити текстове вікно?
- Якими операторами здійснюється виведення на екран в текстовому режимі?
- Як вивести на екран псевдографічне зображення?
- Як задати позицію виведення зображення на екран?
Після проведення опитування діти виконують за комп'ютером завдання, що було
підготовлене вдома: виведення псевдографічного зображення на екран в текстовому
режимі. Можна запропонувати учням свої завдання з малюнками, використовуючи
набір символів ASCII - таблиці
|